sobota, 16 stycznia 2016

Koszula w kratę z brązowymi dodatkami

Dziś prezentuję dość luźny, wygodny zestaw. Obkupiłam się ostatnio w koszule. Te stare już nie pasują, ale ich nie wyrzucam tradycyjnie twierdząc, że "jeszcze w nie wejdę". Tymczasem w szafie pojawiło się kilka większych, między innymi ta w dużą czarno czerwoną kratę, którą mają wszyscy. Z wiekiem robię się mniej wybredna, wiem. Postanowiłam więc przynajmniej zestawić ją jakość oryginalniej niż ze skórzanymi spodniami. Wybrałam spódnicę z cienkiego dżinsu i brązową skórzaną kamizelkę wygrzebaną w sh za 3,50zł.


Koszula - txm24.pl
Kamizelka - sh
Spódnica - Reserved
Buty - fleq.pl
Torba - nn

4 komentarze:

  1. Fajna koszula, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię koszule, szczególnie w kratę. Czerwono-czarna krata jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kamizelka. W ogóle przyjemny zestaw, choć chyba właśnie z czernią te koszule podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie wygląda z czernią ale nie miałam okazji do zdjęć. Nadrobię. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...