poniedziałek, 4 stycznia 2016

Granatowa piankowa spódnica i różowe dodatki

Powróciłam na chwilę do piankowej spódnicy, hitu zeszłego roku. Były w każdym sklepie, teraz już ich tak nie widać. Ja moją nadal będę nosić bo podoba mi się jej krój z wysoką talią i wygodnymi kieszeniami. Dobrałam do niej różową bluzkę i szarą marynarkę, której na tym mrozie nie odważyłam się odsłonić ;) Płaszczyk, który zarzuciłam na górę jest dość cienki i nie pasuje długością do reszty, ale jadąc samochodem można sobie pozwolić na coś, co zaraz się zdejmie :)
Połączenie koloru granatowego z różowym polubiłam w letnich stylizacjach. W zimowych też się sprawdza :)


Spódnica, bluzka - eButik.pl / Płaszcz - sh / Torba - Atmosphere / Botki - renee.pl / Komin - Reserved / Zegarek - Daniel Wellington / Bransoletka - prezent

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestawik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica, aż kusi,by sobie taką sprawić:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem oczarowana, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz jeszcze kiedyś prowadzić bloga literackiego z jakąś powieścią? Pamiętam, że dawno temu czytałam od Ciebie coś ciekawego, ale teraz chyba przestałaś pisać? Czy może piszesz do szuflady? :)

    Pozdrawiam!
    E.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...