piątek, 11 grudnia 2015

Oxford Street #2

Święta coraz bliżej. Czas na bardziej świąteczne zestawy. Ten akurat miałam na sobie w Mikołajki. Mój mąż się trochę pospieszył i dał mi prezent, który podpowiedziałam mu na Święta. Złotą bransoletkę. Nigdy nie robiliśmy sobie prezentów na Mikołaja. Nie bylam przygotowana. Więc ja też dałam mu zegarek wcześniej niż planowałam. Pod choinkę jednak zachowałam coś wyjątkowego. A on? Chce bym mu podpowiedziała co teraz chciałabym dostać. Ach ta męska logika :)
Mój dzisiejszy zestaw to świąteczna klasyka w nowoczesnym wydaniu. Jest "grzeczna" sweterkowa kamizelka (trochę się skurczyła od zeszłego roku xD) i koszula zapięta pod szyję, ale i kontrastowa lakierowana torebka i buty z zadziornymi czubkami. 




 Koszula - Reserved
Kamizelka - Tommy Hilfiger
Spódniczka - eButik.pl
Torebka - David Jones
Płaszcz - Marks&Spencer (ubrani.com.pl)
Botki - allegro.pl
Bransoletka - Mikołajkowy prezent ;)

3 komentarze:

  1. Kamizelka świetna, ale nie lubię jak mi się rozchodzą guziki (a mam ten problem notorycznie, szczególnie na biuście) i szukam na to rozwiązania.
    Całość fajna, tak w klimacie angielskiej szkoły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tę kamizelkę i wkurza mnie właśnie to, że choć właściwie nie jest za mała no i znacząco się naciąga to i tak się rozłazi :/

      Usuń
  2. rzeczywiście tak brytyjsko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...