środa, 23 grudnia 2015

Grandma's skirt

Rzadko łączę ze sobą aż tyle kolorów. Tym razem mamy zarówno granat i brąz, jak i khaki, musztardowy i tradycyjnie... czarny. Stylizacja bardziej jesienna niż zimowa. Ale też zdjęcia nie są najnowsze :) Zrobiliśmy je na początku grudnia i postanowiłam je opublikować, gdyż obecnie nikt z nas nie ma nastroju na sesje więc nowych zdjęć nie będzie. W zeszłym tygodniu pochowaliśmy bliską nam osobę i nadchodzące Święta nie będę zbyt radosne. Myślę jednak, że jakieś posty się pojawią bo mam wiele pomysłów na wpisy z inspiracjami. Lubię blogowanie. Pozwala mi się skupić na czymś innym. Tak więc... do zobaczenia :*



   Spódnica - eButik.pl
Bluzka - nn
Sweter - Camaieu
Torba - H&M
Komin - Reserved
Botki - Biedronka

4 komentarze:

  1. Dobrze, że ubrałaś taki komin, bo ładnie ożywia całość. :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta spódnica - sama się nad nią zastanawiałam.
    Trzymaj się kochana !
    Ja jutro jadąc do mamy na wigilię odwiedzam tatę na cmentarzu - niby to już ponad 2 lata, ale w święta i tak jest ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję. W tym roku miałam dwa pogrzeby bliskich mi osób, i chyba dlatego tak czekam na święta by być z bliskimi.
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. komin dodaje uroku całej stylizacji, świetna torba!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...