poniedziałek, 28 grudnia 2015

Czwarty dzień Świąt ;)

Korzystam z ostatniego dnia urlopu przedłużając sobie Święta :)
Mam chwilkę na podsumowanie miesiąca. Miesiąca, którego jak dla mnie mogłoby nie być. Nawet nie wiem jak to się stało, że się już kończy.
Na początku grudnia obchodziliśmy departamentową Wigilię w restauracji. Było sztywno, przyjęcie na stojąco. Podobno karp w panierce piernikowej był wybitny. Ja nie jestem fanką. Zostawiłam sobie ten jeden raz z karpiem na prawdziwą Wigilię. Która też nie była radosna jak zwykle. Mój mąż stracił niespodziewanie mamę i Wigilia była dokładnie tydzień po pogrzebie więc nastrój był raczej ponury. Choć staraliśmy się by jak najwięcej rzeczy było jak zwykle. Kolacja smakowała wspaniale. Prezentów było tyle, że niektóre się gdzieś zapodziały z tyłu choinki :) Jednak przez większość czasu przez wszystkich przemawiał niewypowiedziany smutek.





 Dostałam między innymi książkę Ewy z Red Lipstick Monster, zegerak (ale to już wcześniej) i film na DVD, a także koszyki, do których do wszystko upchnęłam. Dokupię sobie jeszcze kilka dzięki czemu zyskam trochę miejsca na uporządkowanie rzeczy w kuchni, a jednocześnie będzie ładnie i stylowo. Taki mam plan na styczeń - dokończyć kuchnię, pochować to czego oko nie powinno widzieć :)
Dziś dotarły jeszcze ostatnie prezenty. Kupiłam je sobie sama :) Dwie koszule, sweterek i spodnie z Mango Outlet. Niestety spodnie będę odsyłać :(
 No i jeszcze jedna nowość. Ścięłam włosy. Dość drastycznie, gdyż chciałam się pozbyć całego ombre. Jeszcze walczę z tą fryzurą, bo moje falowane włosy nie są do niej stworzone, ale idzie mi coraz lepiej. No i włosy się dopiero teraz, po dwóch tygodniach przyzwyczaiły.

Zdjęcia pochodzą z moje konta na Instagramie.

13 komentarzy:

  1. Współczuję bardzo...
    Ale fajnie wyglądasz w nowej fryzurze :) I jak zacne prezenty:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawm zapraszam do siebie! www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja właśnie w Święta się zastanawiałam dla ilu osób one będą smutne, dużo moich znajomych w tym roku potraciło bliskich i to również przed Świętami:(
    ładne prezenty w koszyczku

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podsumowanie ;)
    tak w życiu bywa że ilość osób przy stole maleje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. przestraszyłaś mnie spodniami bo sobie właśnie zamówiłam 2 pary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się nie masz co martwić. Ja po prostu zamówiłam za małe :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przywyczaję się do twojej nowe fryzury :P jakoś przyzwyczaiłam się do twoich długich :P Za to po twoim ścięciu uświadomiłam sobie, że teraz ja mam dłuższe :P Ha! :P Wredzioch ze mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale falowany bob jest podobno modny :P Tego się będę trzymać :D

      Usuń
  8. Współczuję kochana, trzymajcie się ciepło i oby 2016 był znacznie lepszy. Wyglądasz pięknie, prezenty też super :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...