czwartek, 31 grudnia 2015

Christmas in Scotland #2

Jeszcze rok temu namiętnie nosiłam koszule. Teraz już nie tak często. Wyrosłam praktycznie ze wszystkich, a nowych nie mam ochoty kupować. Trudno mi znaleźć taką, w której wyglądam dobrze. Wyjątkiem jest ta biała, pokazana poniżej. Kupiłam ją w fajnej cenie w Mango Outlet. Ma usztywniany kołnierzyk, kryte guziki i przeszycia w talii. Prawie nie rozchodzi mi się w biuście ;)
Dobrałam do niej staromodną spódnicę i zielony, świąteczny sweterek. Do tego nowa torebka przywieziona z wakacji i ciepły płaszczyk.




 
Koszula - Mango
Spódnica - allegro.pl
Sweterek - Atmosphere (ubrani.com.pl)
Torebka - nn
Płaszcz - Marks&Spencer (ubrani.com.pl)
Buty - Biedronka
Komin - nn

12 komentarzy:

  1. Jak uczennica ☺ hihi jak licealistka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak uczennica ☺ hihi jak licealistka ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziewczęco:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te babcine kiece, coś okropnego.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, fajny zestaw wygladasz jak uczennica, spódnica jest ładna. Szczęśliwego Nowego 2016 roku, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś w ciąży ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię taki styl, ala uczennica. Koszula świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszula :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! :*

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twoja nowa fryzurka, zestaw bardzo fajny lubię jak wszystko współgra ze sobą kolorystycznie ale ja jakos bym widziałą tutaj troszkę krótszą spodniczkę )

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Trochę jak z Harrego Pottera ;)
    Ja też mam problem z tymi rozchodzącymi się na biuście koszulami... Wyjście jest z tego takie, że można je w tych miejscach zaszyć - ja tak robię i daje to radę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...