niedziela, 8 listopada 2015

Ups! Looks like it's very windy Sunday.

Piękny dziś dzień. Pozwoliłam sobie nawet na zostawienie płaszcza w domu. Okazało się jednak, że strasznie wieje. Przydał się więc mój nowy gruby kardigan kupiony w second hand za całe 7zł. Zwróciłam na niego uwagę, ale stwierdziłam, że jest mi niepotrzebny. Potem do niego wróciłam i długo nie mogłam się zdecydować. Jest trochę staromodny i za wąski bym się zapięła. Ostatecznie przekonał mnie styl płaszcza (pasek do przewiązania) i drewniane guziki. Będę go używać do stylizacji inspirowanych latami 90. Ale najpierw w stylizacji z czarną skórzaną spódniczką i ciekawym paskiem, również z sh.



Kardigan - sh
Spódniczka - eButik.pl
Bluzka - nn
Pasek - ubrani.com.pl
Torebka - Butik
Botki - Biedronka

10 komentarzy:

  1. U mnie wyrywa drzewa z korzeniami, strasznie wieje, niby 14 stopni a czuję mróz. Fajna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten kardigan, ma ciekawy splot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. W ramach kontynuacji blogerskich rozmyślań nominowałam Cę do zabawy.

      Usuń
  3. fajny pasek i ta spódnica, kurczę sweter też jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka! Na pewno nie raz ją założysz ;) Kardigan też fajny, uwielbiam takie perełki z sh ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...