poniedziałek, 30 listopada 2015

Retro

Czas powrócić do późnojesiennych klimatów. Dziś stylizacja z różnymi odcieniami brązu, a do tego spódnica, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Przez naszyjnik wydaje się, że jest trochę za wysoko, ale to moja wina. Dopiero teraz widzę, że mogłam skrócić łańcuszek. Bo ta spódnica stworzona jest do tego by nosić ją w talii, a gruby ściągacz dodaje jej uroku ciuszka retro. Podobają mi się ostatnimi czasy takie klimaty. Nawet dżinsy dzwony sobie kupiłam ;)



 Spódnica - Unisono
Bluzka - eButik.pl
Bluza - ottanta.pl
Botki - fleq.pl
Torba - pamiątka z USA
Naszyjnik - Sinsay

3 komentarze:

  1. jeansowe spódnice są super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonała stylizacja - bravo, trafiłaś w moj gust:) śliczna spódnica, i urocza gwiazdeczka :)

    Świetny blog - obserwuję:)

    PS. Zapraszam do nas - jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj na pewno będziemy uszczęśliwione :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...