środa, 11 listopada 2015

Grafitowa sukienka w połączeniu z błękitem

Polubiłam kolor błękitny dopiero kilka miesięcy temu. Odkąd się do niego przekonałam, łączę go głównie z szarościami. Tym razem w odświętnej wersji z grafitową sukienką. Niestety nie mam innych butów na obcasie, które by pasowały i do okazji i do pogody. No i płaszczyk nie zgrywa się krojem z rozkloszowaną sukienką, ale pełnił rolę okrycia do zarzucenia dosłownie na pięć minut. 
Od kilku lat świętujemy 11 listopada urodziny taty, które tak na prawdę są dzień później. Korzystamy jednak z dnia, gdy wszyscy mają wolne. W tym roku zamiast tortu upiekłam sernik nowojorski, taki sam jak na własne urodziny.




Sukienka - George (ubrani.com.pl)
Sweterek - outletka.com
Buty - renee.pl
Płaszcz - Talia
Torebka - allegro.pl
Bransoletka - bagsbaar.pl
Zegarek - Gino Rossi
Kolczyki - Sinsay

11 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka ;) Bardzo poważnie w niej wyglądasz, ale ten błekitny dodał jej uroku ;) Tez ostatnio polubiłam ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się płaszczyk, a dla taty najlepsze życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podobają te buty :) Wyglądają świetnie w takim zestawieniu. Szarości z błękitem wyglądają zawsze dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestawik! Urocze kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, lubię takie połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Błękitny płaszczyk i dodatki w tym kolorze są super! Pozdrawiam i zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowy zegarek :]


    renowacja elewacji zabytkowych - to trzeba zobaczyć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...