sobota, 3 października 2015

Wyżej Gwiazd

Dziś zdjęcia robione w nieco pochmurnych okolicznościach zeszłego tygodnia. Wybraliśmy się do naszej ulubionej restauracji i natrafiliśmy... na kolejkę po stolik! Szok! Zawsze były tam pustki. Okazało się, że przeprowadzoną wiosną rewolucję pokazali dopiero teraz w telewizji i ludzie przyszli pewnie głównie z ciekawości. Szkoda, bo nie robią rezerwacji i pizzę mają na prawdę pyszną.
Odjechaliśmy zniesmaczeni po drodze zahaczając o foodtrucki pod Spodkiem i robiąc kilka zdjęć w tej nowej ładniejszej części Katowic ;) W tle zaś słynne katowickie wieżowce "Gwiazdy". Zaś ja dopiero oglądając zdjęcia zorientowałam się, że dziwna perspektywa zrobiła mnie wyższą od nich ;)
Główną rolę w stylizacji gra bordowa spódniczka kupiona spontanicznie w supermarkecie. Niby to M, ale spokojnie się zmieściłam. No dobrze, nie tak, aby wrzucić bluzkę do środka, ale mam nowy plan na odchudzanie więc... może wkrótce ;)





Bluzka - Lidl
Spódniczka - Biedronka
Kurtka - F&F
Buty - allegro.pl
Torba - humad.pl
Komin - Terranova
Naszyjnik - Sinsay

8 komentarzy:

  1. Śliczna spódnica, ma idealny kolor :) A cały zestaw bardzo ładny, trochę elegancki, ale z nutka luzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, podkreślająca atuty i adekwatna do pogody! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny zestaw, i tło bardzo ładne, zawsze pokazują nieco bardziej ponurą stronę Katowic:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz tą spódniczkę, oglądałam taką spódniczkę ale niestety odłożyłam bo sobie uświadomiłam, że mam bardzo podobną w szafie ;)
    Ja tyle czasu spędzam w katowicach ale jeszcze nigdy okazji nie miałam tam robić zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor spódnicy świetnie podkreśla całą stylizację ;)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! nie żartuj że taką świetną kieckę kupiłaś w biedronce. ślicznie wygląda w całym outficie :)
    szafaolico.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...