poniedziałek, 26 października 2015

Pepitka w połączeniu z błękitem

Ten wzór chyba nigdy mi się nie znudzi :) Choć wcale nie noszę go tak często, jakby się mogło wydawać. Tak się po prostu zdarzyło, że często ostatnio pojawia się na blogu.
Ta bluza to jeden z moich odważniejszych zakupów. Na pewno zwraca uwagę. Szczególnie w połączeniu z "mocną" skórzaną spódnicą. Postawiłam na to połączenie, gdyż spódnica potrzebuje właśnie tak krótkiej góry. Ewentualnie dłuższą bluzkę można włożyć do środka, ale moja obecna figura nie wygląda dobrze w takiej kombinacji. Zestaw złagodziłam trochę błękitnym płaszczem.




Bluza - H&M
Spódnica - DENIM Co. (allegro.pl)
Płaszcz - Talia
Buty - Biedronka
Torba - humad.pl

4 komentarze:

  1. Mocny wzór, ale fajnie to wygląda:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo ciekawe połączenie pepitki. Zamiast żakietu - sweter :) No i piękna, elegancka spódnica. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mi się w tych okularach nie podobasz :(
    Ale jak korekcyjne, to wiadomo, trzeba nosić.

    L.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...