sobota, 17 października 2015

Paski z błękitną spódniczką

Dziś przedstawiam stylizację, której letnią wersję z balerinami już "przerobiłam" w czerwcu :) Czas na odsłonę jesienną. Jakimś cudem znalazłam całkiem niedrogie płaskie buty na jesień, które nadają się też do spódniczki. Przy mojej obecnej wadze kombinuję jak się da by jako tako się prezentować. Obawiam się, że muszę zakupić więcej nieco dłuższych spódniczek. Ta błękitna z zeszłego sezonu też jednak daje radę. Żałuję, że tak późno przekonałam się do tego koloru.



Narzutka - outlet Calliope
Spódniczka - Reserved
T-shirt - C&A
Torebka - Atmosphere
Buty - allegro.pl
Naszyjnik - Lidl

4 komentarze:

  1. Fajny kolor ma ta spódniczka:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dobrze znasz swoja figurę, bo świetnie się prezentujesz. Uważam, że umiejętność dobierania stroju do figury i okazji to już połowa sukcesu.
    Fajnie wyglądasz:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy tej dużej dawce czerni, jakoś mi delikatny kolor spódniczki nie pasuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...