środa, 21 października 2015

Pani Jesień #2

Dziś znów stylizacja, którą miałam na sobie kilka razy wcześniej. Zmieniam tylko buty ;) Tym razem stwierdziłam, że można jeszcze zaszaleć i ubrać czółenka. To było w weekend. Dziś już najchętniej założyłabym kalosze.
Długi sweter sprawdził się już w wielu sytuacjach i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Tym razem zestawiłam go ze skórzaną spódniczką i uniwersalną bluzką, która ma wiele zalet i jedną poważną wadę - gniecie się przeokropnie. Najważniejszym dodatkiem tym razem są jednak... okulary :) Nie muszę ich nosić na co dzień, mam je do pracy, ale chcę się do nich przyzwyczaić w różnych sytuacjach. Jest sukces, po tygodniu nie czuję się jakbym nosiła na twarzy maskę. Przez pierwsze dwa dni bowiem bardziej mi przeszkadzały, niż poprawiały widzenie. No i wyglądam w nich zupełnie inaczej niż się czuję, gdyż od środka są całkiem beżowe. Zerkając więc w lustro wciąż jestem zaskoczona. Kto to? :)
Opierałam się przed okularami rękami i nogami, ale to już nie przelewki. W pracy siedzę osiem godzin przed dwoma monitorami. W tym tempie za rok bym oślepła. Oprawki wybrał mi mój mąż. W czarnych wyglądałam źle, a już na pewno w matowych. Jakby mi te okulary ktoś narysował mazakiem na twarzy. Przymierzyłam kilkanaście par oprawek. A mój mąż podszedł do półki, wziął te, które dla mnie upatrzył i już. Okazały się idealne :)





Bluzka - Lidl
Sweter - Modoo
Spódnica - Mohito
Buty - nn
Torba - humad.pl

12 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobne okulary, tylko czarno-różowe ;) Jak trzeba nosić to trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie komentuje, jedynie podglądam :) no, ale dzisiaj muszę to napisać- moim zdaniem w okularach wyglądasz jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny sweterek, a okulary bardzo ci pasują

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w okularach. A zestaw chętnie bym na siebie włożyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i z klasą, to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna narzutka, wygląda super w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...