czwartek, 1 października 2015

Maxi spódnica w stylizacji jesiennej

Obiecałam wam przykład jesiennej stylizacji z długą spódnicą. Zaczynam małymi kroczkami. Na początek skórzana kurtka i botki (które skryły się pod tymi licznymi plisami). Czerń i szarość. Zawsze się sprawdzają.
W poście z inspiracjami pokazywałam wam podobne zestawy, nie wiem jednak czy zdecydowałabym się na taką spódnicę zimą. A wy jak uważacie?



Kurtka - F&F
Spódnica - Sinsay
Bluzka - Lidl
Torba - Reserved
Botki - Biedronka

13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz ubrania jakby bły szytę na Ciebie :) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się czaję na taką jesienną stylizację z długą spódnicą, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jesień super. Zimą, kiedy śnieg na ulicy i plucha- raczej sobie tego nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Chic widziałam nawet spodnice maxiz szalikiem i rękawiczkami ;)

      Usuń
  5. Świetna maxi na jesień :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na jesienną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładną masz tą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie spodobała mi się Twoja torebka. Uwielbiam wzorki. :D

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/narzutka-floral.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Maxi na jesień to świetne rozwiązanie, szkoda że nie pokazałaś botków jestem bardzo ciekawa tym bardziej że widzę, że dorwałaś je w Biedrze co jeszcze wzmaga moją ciekawość, pozytywnie oczywiście, ponieważ często widzę tam całkiem fajne buty w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjecia :D
    Moze wspolna obserwacja ? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...