niedziela, 11 października 2015

Kowbojka #2

Dziś kilka zdjęć sprzed tygodnia. Pojechaliśmy na obiad do moich rodziców, a później posiedzieliśmy sobie w ogrodzie, zamykając sezon letni :) 
To była chyba ostatnia w tym roku okazja by wygrzać się na słońcu. Wybrałam na ten dzień moją nieśmiertelną dżinsową kurtkę i nową spódniczkę z letniej przeceny. Lubię takie połączenia. Zeszłoroczą wersję możecie zobaczyć tutaj.



Kurtka - Dorothy Perkins
Spódniczka - Reserved
T-shirt - outlet Calliope
Buty - New Look (ubrani.com.pl)
Torebka - LC WAIKIKI
Komin - H&M
Naszyjnik - Sinsay

11 komentarzy:

  1. Jakoś mi się to kupy nie trzyma, nie wiem sama czemu, ale chyba jeans mi się po prostu "przejadł" choć Ty jak zwyklę bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka świetna oraz butki :). Naszyjnik jednak moim zdaniem najlepszy! Świetny blog, zapraszam również na mojego do skomentowania i zostania na dłużej: nastolatkowe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. katana super, tylko u mnie tak zimno, że za nią już nie pora

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo stylowe pożegnanie ciepłych dni:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka bardzo mi się podoba, i torebeczka-urocza:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, ja jestem jak najbardziej za :)
    zapraszam: http://dystia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się spódniczka w połączeniu z botkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja :) szkoda, że już za zimno na takie ;x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...