piątek, 9 października 2015

Kolor miesiąca :)

Kolorem tej jesieni, obok granatu i bordo, na pewno jest w mojej szafie khaki. Nie mogłam się powstrzymać przed kupnem kolejnej rzeczy w tym kolorze, a mianowicie cieniutkiego sweterka z ciekawymi latami na rękawach. Kosztował mnie niecałe 25zł w outlecie, a ile radości :)
Niestety pogoda nie pozwala na latanie sobie w samym sweterku, więc do zestawu dodałam kurtkę i ciepły komin.





Sweter - outlet Calliope
Bluzka - Lidl
Spódniczka - F&F
Torba - H&M
Botki - renee.pl
Kurtka - F&F
Komin - nn
Naszyjnik - Sinsay

4 komentarze:

  1. O, mój ulubiony dom widzę w tle, dawno go nie było:)
    A zestaw fajny na jesień :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta narzutka, też lubię kolor khaki ale jak na razie dorobiłam się tylko spodni w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...