środa, 7 października 2015

Kolejna odsłona futrzanej kamizelki #2

Bardzo się cieszyłam, że aura znów pozwala na noszenie mojej ulubionej futrzanej kamizelki. Nie zrozumcie mnie źle, nie przepadam za jesiennymi chłodami. Lubię jednak szczególnie nosić kilka z moich cieplejszych ubrań. Między innymi jesienne sukienki, botki, ale też właśnie tę kamizelkę. Ubolewam nad faktem, że od zeszłego sezonu z niej wyrosłam :P



Kamizelka - Atmosphere
Bluzka - nn
Spódniczka - Dorothy Perkins
Botki - czasnabuty.pl
Torba - humad.pl

7 komentarzy:

  1. Fajne połączenie-skóra i futro:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię tak temperatura troszkę spada i można nosić sweterki, kamizelki itd niestety w tej chwili już jest dla mnie na to za zimo, bardzo ładnie Ci brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jesień, można więcej na siebie ubrać ;D chociaż zawsze mi zimno :D bardzo ładnie wyglądasz w brązach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się. Wcale nie widać, żebyś wyrosła :)

    L.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...