wtorek, 1 września 2015

Zakupy - sierpień 2015

Sierpień już niestety za nami. Nawet nie wiem kiedy ten miesiąc przeleciał. Jak zwykle więc zapraszam na przegląd nowości w szafie. Tradycyjnie część pochodzi z sklepów w sieci. Załapałam się też jednak na resztki wyprzedaży, z których jestem bardzo zadowolona.

Biała transparentna bluzka (eButik.pl 19,90zł)

Szara bokserka (eButik.pl 22,90zł)

Czarna rozkloszowana spódnica z kieszeniami (outlet Calliope 19,90zł)

Torba w pasy (allegro.pl 67zł z przesyłką)

Różowy t-shirt (eButik.pl 12,90zł)

 T-shirt w paski (eButik.pl 23,90zł)

Maxi spodnica khaki (allegro.pl 58zl z przesyłką)

Koronkowa marynarka (Terranova 29zł)

 Różowa marynarka (Terranova 29zł)

 Jednokolorowe t-shirty (C&A 14,90zł/szt.)


 Gumowe sandałki (allegro.pl 20zł z przesyłką)

 Granatowa sukienka (allegro.pl 20zł z przesyłką)

 Biała spódnica (Reserved 39,99zł)

Bluzka w kwiaty Atmosphere (vinted.pl - wymiana)

Sweterek w serek Reserved (vinted.pl - wymiana)

Błękitna sukienka (allegro.pl 48zł z przesyłką)

13 komentarzy:

  1. Dużo świetnych rzeczy Aniu, najbardziej wpadły mi w oko, szary top, biała spódnica i różowa marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka wpadła mi w oko :) lubię paski i paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nic nie kupiłam w sierpniu.... :) Sukienka ostatnia i granatowa-śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te torby za każdym razem przykuwają moją uwagę, ta również jest super, pasiaki są na czasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa marynarka skradła mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, różowa marynarka zdobyła moje serce, ale reszta też super. Ostatnio zastanawiałam się nad tym szarym t-shirtem z Butiku i teraz żałuję, że go nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej do gustu przypadła nam torba w pasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandałki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...