czwartek, 3 września 2015

Trzy wcielenia... spódnicy maxi

Długie spódnice zrobiły się szalenie modne już kilka sezonów temu. Przez moją szafę przewinęło się ich chyba osiem, jeśli dobrze liczę. Część sprzedałam bo na przykład kolor mi się znudził. Część zaś od kilku lat wykorzystuję w różnych stylizacjach i nadal sprawdzają się świetnie. Poniżej moje trzy propozycje na wykorzystanie maxi spódnicy w różnego typu stylizacjach.
1. Moja ulubiona wersja czyli długa spódnica w połączeniu z dżinsową kurtką. Świetnie komponuje się z nimi biały kontrastowy t-shirt.
2. Maxi spódnica w wersji total look. W tym wypadku różne odcienie niebieskiego.
3. Połączenie z charakterem - długa spódnica ze skórzaną kurtą. Dodatkowo w tym wypadku podkreślona lakierkami na szpilce.
Który styl wybieracie? :)
Długie spódnice wciąż są hitem. Co roku pojawiają się na rynku nowe wariacje na ich temat. Spódnice dresowe, plisowane, asymetryczne, tiulowe. Poniżej kilka inspiracji.







 











Długie spódnice kojarzą mi się z letnią zwiewnością. Kto jednak powiedział, że nie można ich nosić jesienią i zimą? Ja mam w planie jeszcze w tym roku wypróbować kilka opcji :)




Na koniec jeszcze kilka moich propozycji.








9 komentarzy:

  1. ja osobiście za maksi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram fioletową wersję, zdecydowanie!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spódnice, aktualnie w szafie mam 3 i czekam na zimowe propozycje :)
    A najbardziej podoba mi się przedostatnia propozycja czarno-biała:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzy mi się z tobą maxi własnie przez twoje czeste stylizacje z tymi spodnicami ;) wygladasz swietnie w każdej z nich ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię długość maksi, pozwala poczuć się bezpiecznie, jak w spodniach, a jednak wygląda bardzo kobieco.
    Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się total blue look. A z inspiracji szczególnie te jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo polubiłam spódnice za kolano.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla nas pierwsza wersja najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...