środa, 9 września 2015

The Eagle has landed

Z wszystkich letnich pastelowych kolorów ja mam ostatnio fazę na... khaki ;)
Choć na aukcjach internetowych czasem ciężko odróżnić go od butelkowej zieleni czy groszku. Tak było z tą spódnicą. Na zdjęciach wyglądała na intensywniejszą. To dlatego kupiłam właśnie ją, a nie maxi sukienkę, którą mierzyłam w jednej z sieciówek. Stwierdziłam, że spódnicę mogę wykorzystać na więcej sposobów. Poniżej pierwszy z nich. W zestawie nadającym się zarówno do pracy, gdy na dworze upał jak i na spacer po parku. Wykorzystałam ten zestaw w obu tych sytuacjach :)





Bluzka - eButik.pl
Spódnica - allegro.pl
Kurtka - Dorothy Perkins
Torba - humad.pl
Sandały - deezee.pl

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta spódniczka, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie spódnice:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym nigdy nie odważyła się na taką spódnicę, nie widzę siebie w takiej długiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam teraz fazę na khaki:). Bardzo fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO FAJNE POŁĄCZENIE. SUPER LOOK.
    PODOBA MI SIĘ I TA KOLORYSTYKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie czasem sklepy online nieco przekłamują kolor na zdjęciach, ale i tak khaki spódnicy jest bardzo fajne :) Brakuje mi tylko uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek ma spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko tu jest super! Zajrzyj do mnie: http://virgo1982.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...