piątek, 11 września 2015

Summer dress

 1 września to jeden z moich ulubionych dni w roku. Przypadek sprawił bowiem, że tego dnia spotkałam mężczyznę swojego życia :) W tym roku świętowaliśmy już ósmą rocznicę. Czas leci jak szalony, nawet nie wiem kiedy to minęło, a przecież, gdy się poznaliśmy byłam jeszcze licealistką.
W tym roku wybraliśmy się na kolację do naszej ulubionej włoskiej restauracji. Nie stroiłam się jakoś specjalnie na tę okazję. Przedstawiony poniżej zestaw miałam na sobie w pracy i później już się nie przebierałam. Tęsknię za tymi ciepłymi dniami, gdy nie trzeba było nosić kurtki i awaryjnej parasolki w torebce.



 





Sukienka - z szafy mamy
Kurtka - New Look (ubrani.com.pl)
Torebka - H&M (vinted.pl)
Buty - River Island
Pierścionek - Lokaah
Pasek - House
Okulary - nn

12 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, dziewczęco, skromnie, ale elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka, taka dziewczęca:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze widzieć piękny uśmiech :) Świetna stylizacja i gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. osiem lat jak to pięknie brzmi ;)! życzę Wam samych dobrych chwil ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygladasz! Bardzo mi sie podoba Twoja kurteczka !;)

    Gratuluje Wam i życzę kolejnych lat spedzonych razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw, skromny i elegancki jednocześnie :) Śliczna ta sukienka. Osiem lat to już spory staż, oby tych szczęśliwych chwil było dla Was jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny zestaw, 8 lat to piękna liczba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...