niedziela, 13 września 2015

Recenzja: NIVEA Sensitive zestaw pielęgnacyjny na dzień i na noc

Chcę się dziś podzielić z wami opinią na temat zestawu kremów do pielęgnacji twarzy znanej wszystkim marki NIVEA. Zacznę od tego, że mam duże problemy z przesuszaniem się cery i potrzebuję na prawdę głębokiego nawilżenia. Po zeszłej zimie moja skóra twarzy wręcz się sypała. Uratował mnie krem z Palmer's, o którym pisałam tutaj. Przeważnie jednak nie kupuję dwa razy tego samego kosmetyku pod rząd bo moja skóra i włosy szybko się przyzwyczajają do produktów i nie reagują już potem tak fajnie jak na początku. Inaczej jest z kremami linii Sensitive. Myślę, że kupię je ponownie, gdyż oba są bardzo lekkie, a jednocześnie dostatecznie nawilżające.
Zacznijmy od kremu na dzień. Jak informuje nas napis na pakowaniu przeznaczony jest dla cery wrażliwej. To był jeden z głównych powodów mojego wyboru. Przy cerze wrażliwej często występuje zaczerwienienie i odczucie "ściągania się" skóry. Tutaj tego nie mamy, krem fantastycznie niweluje też suchość skóry. Wiem co mówię, bo u mnie wyglądało to już tak tragicznie, że podkład nie chciał mi się w ogóle "trzymać" twarzy. Na szczęście pozbyłam się tego problemu.
Skoro już o makijażu mowa, muszę zaznaczyć, że krem na dzień idealnie nadaje się pod podkład/bazę, gdyż szybko się wchłania. Dodatkowo ma filtr SPF 15.


Kremu na noc nakładam trochę więcej, aby skóra zregenerowała się po potraktowaniu jej mleczkiem do demakijażu i żelem. Poza tym jest to jedyna warstwa, nie boję się, że coś mi nie wsiąknie przed nałożeniem makijażu. Najważniejsze dla mnie jest to, że krem natłuszcza i nawilża cerę, ale jej nie zapycha co często jest problemem przy bardziej tłustych kremach na noc.
Podsumowując, polecam wam stosowanie tych produktów razem. Można je kupić już za ok 11zł na przykład w promocji w Hebe.
Moja ocena : 10/10

5 komentarzy:

  1. ja od wielu lat jestem fanką firmy nivea, przetestowałam różne marki ale zawsze wracam i moja skóra również, aktualnie używam wersji na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że są w porządku, ja mam płyn micelarny do skóry wrażliwej z nivea

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam kremu na noc, podczas wakacji, jak miałam podrażnioną skórę przez inny krem i bardzo fajny był:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko kiedy używam kosmetyków nivea :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Nivea Care - super lekki i mega nawilża. Ogólnie ta firma zawsze była moją ulubioną. Te też z checią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...