niedziela, 20 września 2015

Pani Jesień

Na początku września z obłędem w oczach zaczęłam szukać jesiennych ubrań. Po pierwsze w swojej szafie, gdy okazało się, że bez kurtki wyjść nie sposób. Później w sklepach internetowych bo okazało się, że większość zeszłorocznych botków nie wygląda już za ciekawie. Są plusy i minusy kupowania tanich rzeczy. Do tych drugich z pewnością należy fakt, iż często są to rzeczy na jeden sezon. Ja jednak wolę mieć na przykład kilka par butów i zmieniać je w zależności od okazji i stylizacji, a najwyżej po roku wyrzucić, niż kupować jedne drogie buty i ciągle chodzić w tych samych :) Poniższe buty kupiłam na allegro.pl za 39,90zł i mam nadzieję, że ta teoria się nie sprawdzi i okażą się wytrzymałe tak, bym ze dwa lata w nich pochodziła. Póki co jestem dobrej myśli. Są wygodne, ocieplane i łatwo się je konserwuje. Choć kolor okazał się bardziej rudy niż na zdjęciu. 




Bluzka - Sinsay
Spodnie - LC WAIKIKI
Narzutka - Reserved
Torba - H&M
Botki - allegro.pl

9 komentarzy:

  1. ten zestaw jest świetny!pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  2. narzutka jest cudna, za każdym razem są nią zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podobnie z butami, nie wiem czemu,ale czy markowe czy nie, drogie czy tanie,niemal każde po pół roku nadają się do wyrzucenia :) Więc kupuję tańsze, mniej mi żal potem:) A zestaw fajny;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też wybieram tańsze obuwie i chodzę w nich do zdarcia :)
    świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty super, rowniez wybieram tansze obuwie, bo wolę mieć wybor :) mam identyczna torebke, tylko w kolorze cieplego brazu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buciki super na jesienne chłody!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw.
    Co do butów, to jeszcze niedawno podpisałabym się dwiema rękami, ale ostatnio coraz bardziej kuszą mnie te porządne:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...