niedziela, 16 sierpnia 2015

Red

Gdy się ma pracę siedzącą to i piętnastocentymetrowe obcasy można nosić, a co :) 
Szczególnie jeśli jedzie się do pracy pociągiem bo nie potrafię prowadzić auta choćby i w pięciocentymetrowych. 
Na szczęście mąż odebrał mnie po południu z dworca. I choć do centrum miasta z naszej dzielnicy jeździ dość szybki i komfortowy pociąg podmiejski to jednak wolę zacisze mojej czerwonej Suzi. Z drugiej strony parkowanie w Katowicach w tygodniu to koszmar. Ten dzień był wyjątkiem ze względu na wyścig kolarski i zamknięte drogi.



T-shirt - Biedronka
Spodnie - Orsay
Torebka - David Jones
Buty - allegro.pl
Bransoletka - Charms
Nie wyszły nam te zdjęcia coś. Wybrałam te kilka znośnych. Rację miała moja koleżanka z pracy widząc po raz pierwszy nasze zdjęcia ślubne - rok temu było mnie połowę mniej. Ech...
Swoją drogą... nie mogę uwierzyć, że jeszcze tydzień temu miałam takie długie włosy. Wydaje mi się to dziwne :)

10 komentarzy:

  1. Świetne połączenie! Ciekawe buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tshirt bardzo mi się podoba, ten zestaw bardzo Cię wyszczupla

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja,wygoda połączona z elegancją:)Zapraszam do mnie http://dolly-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym prosić o link do tych butów ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :) bluzkę tez widziałam w biedroniksie :) ale już mojego rozmiaru nie było :(
    Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty to akurat mi się nie podobają, ale cała reszta bardzo fajna. I nie przesadzajmy, może widać, że w stosunku do poprzednich wakacji nosisz większy rozmiar, ale max 1. Nadal bardzo fajnie wyglądasz, masz dobre proporcje, które powodują, że szczupło wyglądasz. Do tego umiejętnie dobierasz stroje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze nie jest aż tak źle, bardzo fajnie wyglądasz w tych spodniach. Buty są świetne, tylko szkoda, że koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym stroju wyglądasz bardzo zgrabnie i nie widzę dwóch Ań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. T-shirt i torebka - cudne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...