wtorek, 18 sierpnia 2015

Pink hoodie

Ta przerwa od upałów jest... inspirująca :) Choć trochę mnie zaskoczyła, bo wczoraj miało być nadal ciepło, a okazało się, że temperatura w dzień nie przekroczyła dwudziestu stopni. Dziś więc byłam już przygotowana. Postawiłam na cienki długi rękaw w postaci narzutki z kapturem i wygodne dżinsy. Do tego eleganckie buciki w tym samym odcieniu co narzutka i klasyczna torebka. Czułam się świetnie w tym zestawie. 




Narzutka - allegro.pl
T-shirt - Reserved
Jeansy - LC WAIKIKI
Buty - merg.pl
Torba - humad.pl

12 komentarzy:

  1. Pogoda mnie też tak załatwiła wczoraj zamarzłam prawie a dzisiaj się ugotowałam, ładna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się cieszę z powrotu normalnej pogody! W końcu może oddychać, funkcjonować, żyć!
    A zestaw bardzo przyjemny:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że upały odeszły, nie dawałam już rady. Bardzo przyjemne balerinki i narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wciąż upalnie-na szczęście, na szczęście :) A zestaw jak zwykle uroczy.
    Mam nowy adres, jakbyś chciała zajrzeć to tutaj- https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze ze upały się skończyły :) Ty za to wyglądasz bardzo fajnie narzutka i buty śliczne; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka bardzo fajna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. przerwa od upałów na pewno się przyda:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest świetna, taka uniwersalna! :) Super!

    www.diane-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzutka i T-shirt świetne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...