niedziela, 9 sierpnia 2015

Pasiasta torebka

Bardzo się cieszę, że po kilku latach królowania torebek "do ręki" wracają te noszone na ramieniu. Co prawda te pierwsze często miały dodatkowy długi pasek, ale przy przeciętnej wadze mojej torebki noszenie jej w taki sposób nie było wygodne. Po godzinie pasek wpijał się w ramię. 
Czarno białą torbę w paski chciałam kupić już w zeszłym roku, ale żadna porządna nie była w zasięgu mojego portfela. Tę z poniższej stylizacji znalazłam na allegro.pl przeglądając katalog... w pracy :) Ach kiedy to było, że miałam chwilę czasu wolnego. Wręcz się nudziłam? :) Teraz się zmieniło. Widać, że chcą bym odciążyła ich z jak największej ilości roboty papierkowej, zanim odejdę. A zostały mi 4 tygodnie w tej firmie. Nadal nie wiem nic o mojej przyszłości, choć z pewnej strony zachęcano mnie bym walczyła o przedłużenie bo budżet na to jest ;)
Wracając do torebki... jest idealnie taka jaką chciałam. Choć ten model, pseudo Kors podoba mi się tylko w przypadku tej wersji z paskami. Nie kupiłabym takiej w jednym kolorze. To paski według mnie "robią" całość. Bez nich byłoby nudno :)




 


Top - Terranova
Narzutka - allegro.pl
Spódnica - Top Secret
Torba - allegro.pl
Buty - Level F
Naszyjnik - Lidl

5 komentarzy:

  1. Racja paski to cały jej urok;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba idealna na lato :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torby w paski wprowadzają taki wakacyjny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka świetna :) mnie sie kojarzy właśnie z letnim czasem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor spódniczki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...