środa, 5 sierpnia 2015

Lipiec 2015 - nowości w mojej szafie

W tym miesiącu trochę opóźniony, ale jest! Tradycyjny post z nowościami. Powiem wam, że przecenami w tym roku jestem mocno rozczarowana. Nie kupiłam właściwie niczego pod wpływem chwili. Na wyprzedaży udało mi się zgarnąć jedynie granatową maxi spódnicę i to tyle. Reszta to jak zwykle Vinted, a w tym miesiącu swoje trzy grosze dorzuciła też... Biedronka :)

Czerwone szpilki (vinted.pl 20zł)
Moje pierwsze w życiu czerwone szpilki. Obcas nie jest aż tak cienki i wysoki bym nie umiała w nich chodzić. Jeszcze ich jednak nie założyłam, nie miałam odwagi :)
 Pomarańczowe sandałki (vinted.pl 16zł)
Zamówiłam przy okazji czerwonych szpilek za jedną przesyłką. Nie noszę pomarańczowych ubrań. Te buty jednak wydają się ciekawym dodatkiem do na przykład czarnej sukienki. Zobaczymy, może ich nigdy nie założę ;)
 Czarne haremki (Orsay 59,99zł)
Nie potrafię uchwycić na zdjęciu ich prawdziwego uroku. Szukałam takich spodni długo. Każdy sklep ma podobne w swojej kolekcji, zwiedziłam chyba z dziesięć. Ale te leżały najlepiej. Pasują zarówno do luźnej stylizacji z t-shirtem, jak i do biura z marynarką.
Granatowa spódnica maxi (Carry 49,99zł)
W jej przypadku zrobiłam coś, czego nigdy nie robię - kupiłam dokładnie taką samą rzecz jaką widziałam u mojej koleżanki. Po prostu tak mi się spodobał kolor i krój tej spódnicy (rozcięcia po bokach sprawiają, że nie wygląda się jak szafa trzydrzwiowa), a do tego kieszenie (!), że pojechałam do Carry by ją kupić. A że w pierwszym już ich w ogóle nie było (w żadnym kolorze) to pojechałam do innego, w mniej uczęszczanym centrum handlowym.
Portfel w pepitkę (Sinsay 29,99zł)
Jedyna rzecz, jaką kupiłam podczas wyprzedażowych zakupów z siostrą. A w dodatku właśnie nieprzeceniona ;) Ale nie mogłam się oprzeć. Jest piękny i bardzo wygodny w użytkowaniu.
Tunika w ptaki Atmosphere (ubrani.com.pl 14,99zł)
Nie oszalałam na punkcie motywu ptaków, gdy był modny rok temu, ale ta bluzka jakoś tak wyjątkowo mi się spodobała. Ma na plecach dużą kokardę, co próbowałam ująć w lustrze, ale mi się nie udało ;) Kupiłam ją, choć jest sporo za duża. Coś wymyślę ;)
Różowa bluzka H&M (ubrani.com.pl 7,49zł)

Czółenka na koturnie (Level F 39zł)
Są idealnie takie, jakich potrzebowałam do biura. Wyższe może byłyby zgrabniejsze, ale nie byłabym w stanie nosić ich tak często. 
H&M torba kuferek khaki (vinted.pl 116zł z przesyłką)
Może ten model już jest trochę passe, ale nie mogłam się powstrzymać. Od kilku tygodni strasznie mnie "nosi" na kolor khaki i to jedyna torba z dostępnych modeli (ten kolor jakoś mało popularny jest, jeśli chodzi o torebki), która mi się podobała. Miałam nadzieję, że będzie na mnie czekać na wyprzedażach. Na początku czerwca sprawdzałam - jeszcze była w normalnej cenie. Na początku lipca - zniknęła! Wtedy ja wpadłam w manię poszukiwawczą i udało mi się upolować nowiuteńką na vinted.pl.
Granatowe espadryle (Biedronka 34,99zł)
Kiedyś marzyły mi się oryginalne Hilfigery, ale nie dam tylu pieniędzy za sandały, które założę kilka razy bo pasują do bardzo wąskiej grupy stylizacji.
T-shirt w paski (Biedronka 19.99zł)

11 komentarzy:

  1. Ale fajne łupy lipcowe. Ja w lipcu kupiłam hmm, tylko sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka skradła moje serce, jak tylko pojawiła się w h&m w pierwszej wersji kolorystycznej (jakieś 2 lata temu), była to wtedy butelkowa, złamana zieleń i do tej pory marzy mi się ten właśnie kolor:). Choć Twoja też super.
    Te espadryle mnie teraz kuszą, bo są na wyprzedaży w biedronce, ale sama nie wiem- butów Ci u mnie dostatek.
    Ogólnie super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Espadryle polecam. Najwygodniejsze na swiecie. Dobrze ze wzielam od razu bo u mnie do wyprzedazy by nie dotrwaly
      A torebka jest duza i mega wygodna.

      Usuń
  3. Świene nowości:) Śliczne buty. Z torby będziesz zadowolona:) Mam ją już ponad 2 lata, tylko czarną i cały czas się świetnie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jak już kupuję buty to takie żeby je nosić a nie żeby stały w szafie i się kurzyły ;)
    portfel mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja szpilki na pewno ubiore. Ale czekam na odpowiednia okazje i pogode ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...