piątek, 14 sierpnia 2015

Just ordinary everyday outfit #6

Właściwie niewiele mam do powiedzenia na temat tego zestawu :)
Może oprócz tego, że zarówno bluzkę jak i spódnicę kupiłam w tym tygodniu i żadna z nich nie kosztowała więcej niż 20zł. Naszyjnik natomiast mam już przynajmniej od pięciu lat i myślałam, że już nie będę go nosić bo jest zbyt krzykliwy. Założyłam go spontanicznie mierząc 
bluzkę po zakupie i tak już zostało :) 

 


Bluzka - eButik.pl
Spódnica - outlet Calliope
Naszyjnik - nn
Torba - humad.pl
Okulary - George (ubrani.com.pl)

8 komentarzy:

  1. Fajna bluzeczka i naszyjnik też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest śliczna, ale spódniczka niestety dodajcie Ci dodatkowych kilogramów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodaje, tak niestety teraz wygladam :-(

      Usuń
    2. Nie wyglądasz, widziałam poprzednie zdjęcia i zupełnie inaczej wyglądasz :)

      Usuń
  3. jakoś szczerze ta stylizacja do mnie nie przemawia mroczno i jakoś tak za dużo Ciebie w tym ubraniu

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się stylizacja podoba, ale niestety muszę się zgodzić co do spódnicy, ta długość nie wygląda korzystnie, powinna być albo maxi albo równo z kolanem. Jednak wielki plus za ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja.Jest minimalistyczna i idealna na jakąkolwiek sytuacje:)
    Zapraszam do siebie http://dolly-design.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja.Jest minimalistyczna i idealna na jakąkolwiek sytuacje:)
    Zapraszam do siebie http://dolly-design.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...