niedziela, 30 sierpnia 2015

Con Amore

Przedstawiam dziś zestaw z naszej rocznicowej randki. Szczerze mówiąc planowałam co ubiorę już od dawna :) Dopiero po zobaczeniu tych zdjęć uznałam, że pasek jest zbyteczny. Chciałam jednak by coś pasowało do torebki. Świetnie się czuję w tej sukience i żałuję, że całe lato leżała w szafie. Teraz nadrabiam :)
Na uroczysty obiad wybrałam włoską restaurację w Tychach. Potem wybraliśmy się na długi spacer po parku ciesząc się piękną pogodą końca wakacji.




Sukienka - ubrani.com.pl
Marynarka - outlet Calliope
Buty - merg.pl
Torebka - allegro.pl

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w czerwieni :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna elegancka stylizacja ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, powinnaś jak najczęściej ją nosić:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna jest ta sukienka, świetnie dobrana do okazji:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy ci w czerwieni, wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...