wtorek, 25 sierpnia 2015

Casual Friday - Back to 80s

Prezentuję dziś dość luźny zestaw. Początkowo miałam opory przed pójściem do pracy w trampkach. Okazało się, że w ten piątek trampki i dżinsowa koszula to był prawdziwy hit u mnie w pracy. Połowa współpracowników tak się ubrała :)
Ja postawiłam na późne lata osiemdziesiąte. Za duża koszula z cienkiego dżinsu, trampki i groszki. Wybuchowa mieszanka. 







 Koszula - C&A
Bluzka - F&F
Jeansy - LC WAIKIKI
Trampki - nn
Torba - H&M
Okulary - George (ubrani.com.pl)

10 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz :D Mnie się marzą różowe trampki :P Białe by u mnie nie przetrwały patrząc na pracę :P Podeptane by były po 2 sekundach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówka ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, luźny zestawik:) U mnie w najnowszym poście ta sama torba z H&M ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw świetny, choć chyba bym jednak w trampkach do pracy nie poszła:), ale kto wie, może się i ja przekonam, bo bardzo mi się takie połączenie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim wydaniu Cię jeszcze nie widziałam, ale pasuje Ci i to bardzo, ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię białe trampki, ale one zawsze wymagają wiele zachodu jeśli chodzi o czyszczenie (nie wszystkie da się tak po prostu wrzucić do pralki), co nie przeszkadza mi mieć ich dwie pary ;) Cały zestaw wygląda bardzo fajnie i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...