niedziela, 2 sierpnia 2015

Casual Friday #2

Po przyjeździe znad morza byłam tak wykończona, że nie mając siły się jakoś specjalnie starać, zrobiłam sobie casual friday w środku tygodnia stawiając na wiekowy już biały t-shirt, czarne haremki i granatowy kardigan. Ot, taki sobie zwyklak :)



T-shirt - Cropp
Sweter - Camaieu
Spodnie - Orsay
Torba - pamiątka z USA
Sandałki - Biedronka

A, zapomniałabym. Wczoraj minęło dziesięć lat mojego blogowania :) Zacna rocznica, przyznajcie. Z tej okazji będę miała wkrótce dla was niespodziankę.

7 komentarzy:

  1. Dziesięć lat? Łooo.. to sporo czasu, gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 lat to szmat czasu, gratuluje :)
    Podobają mi się Twoje spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się, że zeszczuplałaś:) super

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 lat to super rocznica! :) Gratulacje wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 lat, super staż :) Lubię takie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tooorba *.*


    zapraszam do odwiedzenia mojej strony :) http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...