poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Back to 90s

Dziś kolejny zestaw, który wzbudził niemałe zainteresowanie u mnie w pracy. Paski są modne, często spotykane, ale głównie te poprzeczne. Podłużne paski wróciły do mody w zeszłym sezonie, ale nada nie są aż tak rozpowszechnione. Bardzo się cieszę, że natrafiłam przypadkiem na tę spódnicę nawiązującą trochę stylem do lat dziewięćdziesiątych. Nie dziwię się, że wszyscy zwrócili na nią uwagę. Sama nie mogłam przejść obok niej obojętnie :) Mam nadzieję, że wytrzyma trochę dłużej niż jeden sezon.




Bluzka - Zara
Spódnica - nn
Torebka - allegro.pl
Sandały - Atmosphere (ubrani.com.pl)
Zegarek - Gino Rossi

12 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie, spódnica boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - spódnica jest świetna!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica, uroczy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw! Chyba to mój ulubiony z ostatnio pokazywanych. Paski uwielbiam, niezależnie od pionizacji:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look. Bardzo przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica świetna, bardzo ładnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentujesz, świetne kolorki ;)

    www,kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jaj ;) ale ładnie ;) fajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...