czwartek, 27 sierpnia 2015

Alice in Wonderland

Niepotrzebnie szanowałam tę sukienkę na specjalną okazję. Okazało się, że w codziennych stylizacjach też się sprawdza. Kupiłam ją na początku czerwca, a założyłam dopiero teraz. Najpierw na rocznicową randkę, a później na niedzielny spacer. Dziś zaś w wersji biurowej bez paska, który uznałam za niepotrzebny dopiero po obejrzeniu tych zdjęć :) W niedzielę stwierdziłam, że jest konieczny by usprawiedliwić czymś kolor torebki przy jasnych butach. Butach, które nie miały być aż tak jasne. Nie można wierzyć zdjęciom na allegro. Miał być beż/nude, a jest biała porcelana. Ale i tak mi się podobają :) No i dałam za nie jedynie 15zł.






Sukienka - ubrani.com.pl
Kurtka - Dorothy Perkins
Torebka - F&F
Sandały - allegro.pl

10 komentarzy:

  1. Katana najbardziej nam się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka fajna, lubię czerwień, katana też super. Dodatki nie w moim stylu, ale całość mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, miałam takie sandały

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie ci w takim kolorze :) Buty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza kurtka!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...