czwartek, 2 lipca 2015

Weselna stylizacja

Dziś kilka zdjęć z wesela, na którym byłam w zeszłą sobotę. Postawiłam na mocny akcent w postaci krwistoczerwonej sukienki Orsay kupionej za niewielkie pieniądze na vinted.pl. Miałam na tę okazję inną kreację, ale niestety z niej... wyrosłam :P Nie chciałam wydawać dużo pieniędzy i sukienka może nie jest super modna, ale wygodnie mi się w niej tańczyło i nie musiałam się przejmować, że jest za krótka. Do tego czarna marynarka z rękawem 3/4 i czarna matowa biżuteria. No i bardzo wygodne beżowe czółenka, które wykorzystuję ostatnio nawet do biura i torebka, również beżowa by usprawiedliwić kolor butów ;)


Sukienka - Orsay (vinted.pl)
Marynarka - New Look (ubrani.com.pl)
Buty - allegro.pl
Torebka - Atmosphere (ubrani.com.pl)
Bransoletka - Stradivarius
Naszyjnik - Cropp

9 komentarzy:

  1. Ładnie Ci w takiej czerwieni, jest energetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz u mnie też czerwień na weselu:). Pasuje Ci ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, tylko buty nie mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka, kolor dla Ciebie w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta sukienka, ważne że wesele się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyczny zestaw, fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...