czwartek, 23 lipca 2015

Szary pasiak

Piszę tego posta "na walizkach", a konkretnie na jednej nowej ładnej walizeczce, którą kupiłam na wyprzedaży, gdy dowiedziałam się, że dostałam się na warsztaty See Bloggers w Gdyni. Za kilka godzin ruszamy z mężem nad morze! Jestem strasznie podekscytowana. Będę miała okazję poznać wielu ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach, posłuchać porad jak "podrasować" nieco bloga, no i odwiedzić Trójmiasto, co stało się już właściwie doroczną tradycją.
Ale zanim to wszystko nastąpi, ostatni wpis przed wyjazdem. To zestaw biurowy, jak wszystkie ostatnio. Sweterek kupiłam zimą i jeszcze nie miałam na sobie bo brakowało mi pomysłu. Myślę, że fajnie komponuje się z różem. 





Bluzka - eButik.pl
Sweterek - ubrani.com.pl
Spódniczka - Reserved
Torba - allegro.pl
Zegarek - Gino Rossi

5 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka wychodzi na pierwszy plan, kolejny raz świetna stylówka

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi podoba się zegarek, naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje spódniczki. Śliczne są. Muszę sobie koniecznie taką zakupić!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...