wtorek, 21 lipca 2015

Spontanicznie

Prezentowany zestaw powstał spontanicznie, z potrzeby chwili. Było to już prawie dwa tygodnie temu, gdy przez południe Polski przeszły okropne nawałnice powalające drzewa i zrywające dachy. Bardzo się bałam, dobrze, że mam słaby sen bo byłam sama w domu i spałam przy otwartym oknie. Obudziły mnie trzaskające rolety i niestety było już za późno by biec na dwór przestawić samochód spod jabłonki. Na szczęście obyło się bez szkód. Jedynym problemem okazał się brak prądu. Zemściło się na mnie to, że zawsze prasuję ubrania rano, chwilę przed wyjściem. Miałam w planach coś innego i na szybko próbowałam znaleźć coś, co się nie gniecie :)
Padło na marmurkową spódniczkę, którą wciąż za rzadko noszę bo nie potrafię jej dobrze zestawić. Do tego karmelowa narzutka i myślę, że wyszło całkiem fajnie jak na tak spontaniczny zestaw biurowy. A po południu, jak widać, całkiem się rozpogodziło :)





Narzutka - Reserved
Bluzka - eButik.pl
Spódnica - F&F
Torba - outlet Calliope
Buty - nn

8 komentarzy:

  1. Powinnaś częściej ubierać się na spontanie, bo wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia wichura niestety wyrządziła wiele szkód w moim rodzinnym miasteczku... Stylizacja bardzo "przyjemna" i całkiem szykowna :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna narzutka! bardzo mi przypadła do gustu :)
    fajna kolorystyka stylizacji, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka jest cudowna! Stylizacja też jak najbardziej w moim guście. :)
    Zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Spontaniczne stylizacje są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. marmurkowa spódniczka extra, ja bym ją z bielą komponowała do oporu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie u Ciebie nie było. Świetny zestaw, a w oko mi wpadła fantastyczna narzuta ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...