środa, 29 lipca 2015

Mom's dress

W końcu znalazłam chwilę by coś opublikować. Czas na pierwszą garść zdjęć z weekendowego wyjazdu na warsztaty See Bloggers. Dzień pierwszy i mój nierzucający się w oczy zestaw, w którym pierwsze skrzypce gra sukienka pożyczona od mamy. Nawet mi się tak nie pogniotła w walizce ;)
Ale widać, że byłam niewyspana. Wory pod oczami też mam po mamusi ;)
Postawiłam na jedno z moich ulubionych połączeń czyli beż z granatem i brązem. Było wygodnie i trochę nietypowo bo wiele osób, szczególnie z modowych blogów było ubranych aż nadto "modowo". Gdy widzę wełniany kapelusz z ogromnym rondem w środku lipca to wiem, że coś jest jednak nie tak :P






Sukienka - z szafy mamy
Sweter - Camaieu
Buty - Biedronka
Torba - pamiątka z USA
Pasek - Terranova
Zegarek - nn

15 komentarzy:

  1. Kurczę, gdzie nie popatrzę to wszędzie wzmianka o See Bloggers. Trzeba jechać za rok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Ja się na pewno wybieram jeśli mi się uda dostać

      Usuń
  2. Podoba mi się torebka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka ;)
    czekam na twój post z relacją o see bloggers ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbawiłaś mnie tym kapeluszem.
    Mam nadzieję, że kiedyś w końcu uda mi się wybrać na see blogers, ale to raczej kwestia lat, aż dzieciaki podrosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strefa parentingowa tez byla ciekawa. A dla dzieci byly opiekunki. Widzialam nawet mamy z kilkumiesiecznymi maluchami :-)
      A dziewczyna w kapeluszu miala do tego teczowe srebrne buty na wsuwanie. Pelen odlot :-)

      Usuń
  5. A ja z nad morza a nie wiem nawet co to jest to sea bloggers :) Szkoda, że akurat wypadły te warsztaty w czasie mojego urlopu, ale może za rok uda się spotkać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zaluje ze sie nie spotkalysmy :-( ale moze wczesniej ty wpadniesz do Katowic?

      Usuń
  6. Kapelusze latem wcale nie są takie złe :)
    Bardzo ładna stylizacja, sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sa zle jesli nie sa czarne i welniane :-) wyobraz sobie co sie dzieje pod takim kapeluszem gdy jest ponad 20 stopni.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...