poniedziałek, 13 lipca 2015

Mięta malina

Jakieś te zestawy u mnie były ostatnio mało letnie, wiem. Gdy nie pracowałam i nie musiałam się stroić na co dzień to weekendowe zestawy pojawiały się na blogu najczęściej. Teraz, gdy na co dzień staram się wyglądać jak najlepiej i uda mi się zrobić kilka zdjęć na bloga, to w dni wolne nie chce mi się jakoś szczególnie starać. Zwłaszcza, że zmęczeni ostatnio często spędzamy soboty i niedziele w domu. Wyjątkiem była poprzednia niedziela, jeden z ostatnich upalnych dni przez tą wielką nawałnicą, która ochłodziła nam lato na kila(naście) dni. Wybraliśmy się na spacer i na lody. W stylizacji połączyłam dwa pastelowe, letnie kolory - miętowy i różowy. Pani w lodziarni niestety nie miała mięty więc wzięłam malinę z wanilią :)





Bluzka - LETYCJA
Spódnica - allegro.pl
Sandałki - merg.pl
Torba - outlet Calliope
Zegarek - eCarla.pl

10 komentarzy:

  1. A mnie pierwsze skojarzenie do mięty to jest jabłko ;) Jak te soki z tymbarka jabłko-mięta :D
    Bardzo ładna stylizacja , piękna spódnica ;) Ja nie moge mieć żadnej spódnicy tak wysoko ... wyglądam wtedy jak ... hmmm ... nie wiem, ale tobie to pasuje a mnie nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja zaś mam takie biodra, że niżej nie zejdzie :P

      Usuń
  2. sandałki są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica boska, piękny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ladnie Ci w takich kolorach, wyglądasz uroczo :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki zestaw :) Piękna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się deseń kwiatowy z bluzeczce.
    Fajnie współgra z różową rozkloszowaną spódnicą.

    Pozdrawiam Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw Aniu, spódniczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...