środa, 15 lipca 2015

Le Petit Marin

Bardzo polubiłam połączenie marynarskich pasków z brązem. Do takiego połączenia na pewno zainspirowały mnie nowe granatowe sandały z dodatkiem brązu właśnie. Nadal nie mogę uwierzyć jak są wygodne i to za taką cenę :)
Wybrałam taki zestaw na zakupy w zeszłą niedzielę. Mąż obiecał mi, że pojedziemy po mojej pierwszej bankowej wypłacie. Kupiłam aż trzy pary spodni, których, wśród tylu spódniczek, miałam deficyt w szafie. Niestety torebka, która chodzi za mną już od kilku miesięcy, magicznie zniknęła z H&M. A ja miałam wielką nadzieję, że ją teraz przecenią i będzie na mnie czekać ;) No trudno, w internecie jej nie ma jeszcze, może się pojawi, gdy dziewczyny będą odsprzedawać. Będę czujna.



Bluzka - eButik.pl
Spódniczka - nn
Sandały - Biedronka
Torba - pamiątka z USA
Zegarek - eCarla.pl
Bransoletka - allegro.pl
Okulary - nn

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, lubię takie:).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja, każdy element mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, taki morski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie. Bardzo podoba mi się stylizacja x Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski to hicior każdego lata, też lubię :) zapraszam do siebie w wolnej chwili pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluje na podobne buty na koturnie :)

    Pozdrawiam Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei bardzo lubię połączenie niebieskiego z brązem. A także czerni. Paski nieodłącznie kojarzą mi się z letnimi stylizacjami w marynarskim stylu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...