niedziela, 12 lipca 2015

Koszula khaki w zestawie biurowym

W prezentowanym przeze mnie zestawie aż dwa elementy pochodzą z moich czerwcowych zakupów w Vive Profit. Przede wszystkim jest to koszula, której głębokiego koloru niestety nie udało mi się uchwycić w porannym świetle. Kupiłam w tym second handzie również poniższe buty. Były tanie, a są mega wygodne. 



Koszula - Atmosphere (sh) - 6,50zł
Marynarka - Pepco (20zł)
Torebka - allegro.pl (72zł)
Spódnica - eButik.pl (27zł)
Buty - sh (7zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)

7 komentarzy:

  1. Zestaw całkiem, całkiem, ale to Ty na tych zdjęciach najbardziej mi się podobasz. Bije z ciebie spokój:).

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja, podoba mi się ta pikowana spódnica i torebkA. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com u mnie post o festiwalowych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ta pikowana spódnica jest bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica pikowana świetna bardzo fajna też ta koszula ! Fajny zestaw biurowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna spódnica, i zegarek i buty:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...