niedziela, 19 lipca 2015

Gwiazda

Wymyśliłam sobie ten zestaw już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji go założyć. Wahałam się czy mogę tak pójść do pracy. Mój mąż mnie zachęcał i okazało się, że słusznie. Usłyszałam mnóstwo komplementów, nawet od obcych ludzi. Jedna ze współpracownic nawet "zaatakowała" mnie w toalecie chcąc wiedzieć gdzie kupiłam tak świetną spódnicę i czy były chabrowe :)
Najpierw się trochę speszyłam, nie chodziło mi o to by wszyscy na mnie patrzyli. Ale z drugiej strony, dzięki temu każdy mnie zapamiętał. To dobrze, bo mam zamiar przenieść się do innego Wydziału, w którym szukają na stałe, a nie tylko do 9 września (taką umowę mam teraz). Jutro będę aplikować, trzymajcie kciuki :)




Koszula - C&A
Spódnica - allegro.pl
Torba - outlet Calliope
Buty - allegro.pl
Naszyjnik - ubrani.com.pl
Zegarek - eCarla.pl

14 komentarzy:

  1. Jak poprzednio pisałam, że bardzo Cię zestaw wyszczuplił, tak ten chyba jednak przyniósł odwrotny efekt. Ale, mimo tego, wyglądasz ładnie, tak dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i spodniczka razem tworza mega efekt :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dajesz nam tak wiele inspiracji, super, pozytywnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spódnica to był naprawdę świetny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że Cię zaczepiali, ale dziwię się, że nie chcieli Cię fotografować, bo wyglądasz genialnie. Cieszę się, że spełniasz postanowienie i coraz więcej tu koloru, bo w takich wersjach wyglądasz świeżo, pięknie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania cudownie, spódnica i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest powalająca, bardzo mi się podoba.
    Zapraszam na mojego bloga http://killlia76.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w takich jasnych pastelowych kolorkach, noś je jak najczęściej ;) A koszula z aktualnej kolekcji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-)
      Nie, koszula zeszloroczna.

      Usuń
  9. Śliczne kolory wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny krój spódnicy, uwielbiam takie rozkloszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rozkloszowane spódnice :) Bardzo Ci w nich ładnie, do tego fajnie połączyłaś te kolory. Powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Spódnica + naszyjnik! Idealnie dobrany kolor :) Ślicznie wyglądasz w tym stroju. Nie dziwię się, że dostałaś dużo komplementów :)
    Trzymam mocno kciuki za umowę. U mnie rozstrzygnie się wszystko w październiku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...