poniedziałek, 6 lipca 2015

Dżinsowa góra, skórzany dół

Dżins i skóra to nie jest może oczywisty zestaw do biura, ale myślę, że czasem można sobie podarować szpilki i kołnierzyki. W koszuli podoba mi się to, że nie ma kołnierzyka właśnie. Jest inna niż wszystkie. Kupiłam ją w outlecie bo zeszłoroczne dżinsowe koszule są niestety na mnie już za ciasne. Spódniczkę zaś odkupiłam od poprzedniej właścicielki na vinted.pl. Do tego buty z ciucholandu. Wiem, że to ryzyko kupować używane buty. Wyszorowałam je, rozepchałam by nie obcierały na pięcie i potraktowałam dezodorantem do stóp. Do wszystko co mogłam zrobić dla tych pięknych bucików za 6,99zł :) Bardzo fajnie się czułam w tym zestawie.







Koszula - outlet Calliope
Spódnica - Mohito
Buty - sh
Torba - allegro.pl
Zegarek - ebay.com

8 komentarzy:

  1. Od razu widać, że dobrze się czułaś w takim wydaniu. Piękny usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda połączenie skóry i dżinsu ;) A koszula superowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwitniesz :) pięknie się uśmiechasz poproszę więcej takich zdjęć. Piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłaś taka radosna na zdjęciach, prosimy częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wyglądasz świetnie. Koszula jest super, a spódniczka jeszcze lepsza :)
    Musimy się razem wybrać na zakupy, zawsze znajdujesz takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A rzeczywiście oryginalna bez kołnierzyka , fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. I jaka uśmiechnięta, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...