sobota, 4 lipca 2015

Czerwiec 2015 - zakupowe nowości

Czerwiec jest u nas zawsze miesiącem wzmożonych wydatków. W tym roku jednak był wyjątkowo ciężki bo do opłat za samochód doszła awaria w mieszkaniu i wesele znajomych. Ale dzięki sprzedaży nienoszonych ubrań w internecie mogę sobie pozwolić na kilka nowości. Oto one.
 Granatowe czółenka (czasnabuty.pl 42,80zł z przesyłką)
Mam takie same różowe, bardzo wygodne, te granatowe natomiast są jakieś sztywne i obcierają. Muszę znaleźć sposób by je rozciągnąć trochę bo szkoda by ich było. Świetnie się prezentują i nadają do wielu zestawów biurowych.
 Czerwona sukienka Orsay (vinted.pl 38zł z przesyłką)
Można powiedzieć, że to sukienka o klasycznym kroju i intensywnym kolorze. Nie jest może najmodniejsza, ale czułam się w niej bardzo komfortowo. Więcej zdjęć w weselnym poście.
 Naszyjniki (Lidl 4,99zł każdy)

Znalazłam w wyprzedażowym koszu i nie mogłam się im oprzeć :)
T-shirt khaki (ubrani.com.pl 13,99zł)
Ostatnio chodzi za mną ten mało letni kolor, nie wiem czemu :)
T-shirt różowy Papaya (ubarni.com.pl 13,99zł)

Różowa spódnica (allegro.pl 58zł z przesyłką)
W zeszłym roku miałam prawie identyczną, ale już w nią nie wchodzę więc znalazłam zamiennik :)
Granatowa spódnica (nn 20zł)
Kupiłam ją w supermarkecie. Jest świetna, uniwersalna, nie gniecie się i ma kieszenie.
Koszula w prążki C&A (sh 3,50zł)
Od dawna polowałam na taką z białym kołnierzykiem i mankietami.
Brązowe koturny (sh 6,99zł)
Po odświeżeniu w ogóle nie było widać, że używane. Po kilku wyjściach jednak zaczęły się trochę rozklejać. No trudno, za tę cenę mogą być nawet butami na raz ;)
Tunika khaki Atmosphere (sh 6,50zł)
Na żywo prezentuje się sto razy lepiej, ale jak widać, strasznie się gniecie.
 Koronkowa czerwona sukienka (ubrani.com.pl 28,99zł)
Może byłaby lepszym rozwiązaniem na wesele niż ta wcześniejsza sukienka, ale ja najlepiej na tego typu imprezach czuję się w rozkloszowanych kreacjach.

6 komentarzy:

  1. Ostatnia czerwona sukienka jest boska :) A ta różowa spódnica-cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są te obie czerwone sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę ostatnią sukienkę chyba sama chciałam kupić.
    I bardzo lubię koszule z białymi elementami (sama mam chyba 3:)).
    I khaki to zdecydowanie jednak z "moich" kolorów. Także zakupy zacne:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Second handy to prawdziwe kopalnie perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne ciuchy sama ostatnio zrobiłam zakupy na ubrani.com.pl jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...