poniedziałek, 22 czerwca 2015

Turystka

Luźne spodnie, sportowa torba i trampki - ten zestaw aż krzyczy "turystka!" :) Na początku czerwca, podczas długiego weekendu wybraliśmy się z mężem na wycieczkę do Cieszyna, w którym nigdy jeszcze nie byliśmy choć mieszkamy tak blisko. Muszę przyznać, że spodobało mi się to miasteczko, szczególnie wzgórze zamkowe i rynek, który po czeskiej stronie granicy stylizowany jest już na bardziej nowoczesny, a ten polski wydał mi się bardziej klimatyczny. Mimo śmiesznych białych huśtawek dla turystów ufundowanych przez pobliski market budowlany ;)
Pogoda była upalna i gdzieś tak w południe żałowałam, że jednak nie ubrałam spódniczki - w końcu latem chodzę prawie wyłącznie w sukienkach i spódniczkach. Tym razem jednak chciałam by było wygodnie więc cały zestaw dobierałam pod trampki ;)
Spodnie kupiłam w Lidlu parę dni wcześniej i jestem zawiedziona ich jakością. Po raz pierwszy chyba zakup w tym sklepie tak mnie rozczarował. Do spodni dobrałam zwykły t-shirt i kamizelkę by było ciekawiej. Jak wam się podoba? :)
 





T-shirt - New Look
Kamizelka - F&F (ubrani.com.pl)
Spodnie - Lidl
Torba - nn
Trampki - nn
Bransoletki - nn / vincimoda.pl
Zegarek - House
Okulary - George (ubrani.com.pl)

12 komentarzy:

  1. oj przywołałaś moje wspomnienia z Cieszyna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) I Twój strój, i Cieszyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz świetnie z grzywką na bok!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też niby do Cieszyna mam rzut beretem od rodziny, a nigdy mnie tam nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, ciekawie, będę obserwować!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ach białe trampki, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Cię zobaczyć w bardziej sportowej odsłonie ;) Kamizelka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie raz widziałam badziewie w Lidlu więc trzeba uważać ;) Nie wszystko takie fajne jak się wydaje ;)
    Ale stylizacja super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio uwielbiam takiego typu zestawy, bardzo dobrze Ci w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...