środa, 24 czerwca 2015

Striped jacket and red handbag

 Dziś zestaw w stylu, w którym czuję się najlepiej. Rozkloszowana spódnica z kieszeniami i miękka casualowa marynarka. Zaś połączenie granatu z czerwienią i bielą lubię prawie tak samo bardzo jak ten zestaw w wersji z czernią. 
Zdjęcia robione rano, przed pracą. Widać, że trochę niewyspana byłam i włosy jeszcze mokre :) Ale powoli się wdrażam, wprowadzam sobie system działania i nie muszę się spieszyć. 
W pracy jest w porządku. Mam mniej stresów niż poprzednio. Dopiero dziś, gdy ucząca mnie koleżanka poszła na półtoratygodniowy urlop, mam więcej obowiązków. Trochę się denerwowałam tym dniem bo tak na prawdę do tej pory zajmowałam się głównie pracą administracyjną. Tym, na co pozostali nie mają czasu. A teraz wszyscy dzwonią właśnie do mnie z pytaniami, na które nie znam odpowiedzi. Bylam przerazona bo koleżanka nie miała wcześniej czasu przez dwa tygodnie przekazać mi więcej informacji i teraz zostałam wrzucona na głęboką wodę. Ale cóż, nie z takimi wyzwaniami dawałam sobie radę.





Marynarka - vinted.pl
Bluzka - eButik.pl
Spódnica - nn
Torebka - David Jones
Zegarek - eCarla.pl

12 komentarzy:

  1. ładnie ci w tym żakiecie :D Ja też chcę taki zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne połączenie, marynarka i torebka najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiecik śliczny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradzisz sobie ze wszystkim bez problemu :) A taka marynarka to świetny zakup;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenię Twoją szczerość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowną masz tą marynarkę, lubię takie właśnie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...