piątek, 5 czerwca 2015

Recenzja: żel do mycia twarzy Rival de Loop - tani a dobry!

Kilka słów o świetnym produkcie, po którym nie spodziewałam się takiego działania.
Kupiłam żel marki Rival de Loop (dostępny wyłącznie w Rossmannie), gdy potrzebowałam żelu głęboko oczyszczającego do stosowania na co dzień. Z lekką nutką niepewności sięgnęłam po ten dosyć tani produkt, gdyż moje dotychczasowe doświadczenia z Rossmannowymi markami własnymi są raczej negatywne. To znaczy produkty są dobre, ale bez szału. Na przykład żele pod prysznic ISANA się nie pienią, a skóra szybko przestaje ładnie pachnieć. Z Rival de Loop kupowałam do tej pory tylko maseczkę złuszczającą i jestem jej wielką fanką. Później kupiłam tonik (albo to płyn do demakijażu był? nie pamiętam) i działał raczej słabo. Postanowiłam jednak zaryzykować i zainwestować te 4,99zł (cena promocyjna) w żel, o którym wcześniej nie słyszałam.
Produkt jest w przezroczystej tubce, która nadaje mu nieco morskiego klimatu ;)
Łatwo wydobyć tylko tyle, ile się potrzebuje. A nie trzeba zbyt wiele bo żel jest wydajny. Stosuję go codziennie wieczorem, a mam już od lutego bodajże (zużycie widać na pierwszym zdjęciu).
Dla jakiej cery?
Dla cery normalnej i mieszanej. Ja załapuję się na tę drugą kategorię. Nadal część twarzy mi się przetłuszcza tak jak przez wiele lat walki z trądzikiem, ale są takie miejsca, gdzie jest sucha i czasem lubi się łuszczyć. Żel na szczęście nie wysusza jej dodatkowo. Za to fajnie zmywa pozostałości makijażu i zapewnia uczucie odświeżenia. Zapewne dzięki zawartości ginko i ogórka. 
 Na prawdę polecam ten produkt. Mi przypadł do gustu pod wszystkimi względami. Przede wszystkim jednak cenię sobie uczucie dogłębnego oczyszczenia (czasem pozbycie się makijażu, nawet już wstępnie usuniętego, nie jest takie proste przy cerze potrądzikowej), a jednocześnie łagodnego nawilżenia.
Uwaga! Produkt nie zawiera mydła :)
Moja ocena?
10/10

4 komentarze:

  1. Miałam z tej firmy tonik. Całkiem dobry a za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się dokładnie rozejrzeć w rossmannie za tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam, ale jakoś nie podpasował mi. Był bardzo wodnisty-może dziwna partia? Ale zero wydajności, i cóż, jak dla mnie za słabo mył... Lepszy był z Biedronki-podobna cena. Teraz mam Garniera, i coś czuję,że zostaniemy parą na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiałaś źle trafić :( Bo mój na pewno nie jest wodnisty.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...