wtorek, 30 czerwca 2015

Recenzja: Le Petit Marseillais Żel cytryna i Werbena

Dziś kilka słów o żelu pod prysznic, który dostałam jako Ambasadorka Le Petit Marseillais :) Jakiś czas temu miło zaskoczyła mnie paczka ambasadorska bo nie wiedziałam, że się zakwalifikowałam, póki jej nie dostałam. W środku były dwa żele pod prysznic, garść próbek dla koleżanek i opaska na oczy by rozpoznać zapach bez czytania etykiety. Udało mi się w połowie :)
Pierwszy z produktów jest o zapachu cytryny i werbeny i to ten właśnie zaczęłam tydzień temu testować jako pierwszy.
 Nie przepadam za owocowymi zapachami jeśli chodzi o kosmetyki. A już cytrusów nie lubię szczególnie. Trudno mi więc było przekonać się do tego zapachu. Myślałam, że mi się nie uda ale po kilku użyciach przyzwyczaiłam się. Teraz zapach kojarzy mi się pozytywnie - z żółtymi cukierkami nimm2. Jest intensywny i dosyć długo utrzymuje się na skórze.
Żel łatwo się pieni, jest wydajny i dobrze spłukuje. Zostawia uczucie świeżości. Myślę, że idealnie nadaje się na lato. Zastanawiając się nad ostateczną oceną brałam pod uwagę zarówno aspekty praktyczne (opakowanie, cenę, wydajność) jak i subiektywne odczucia (porównanie do moich ulubionych kosmetyków). Ostatecznie daję więc...
7/10

2 komentarze:

  1. Miałam figowy żel, pachniał obłędnie,ale to tylko żel,więc cóż, no żel jak żel;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...