piątek, 19 czerwca 2015

Miętowo-biurowo

Bez zbędnych wstępów przedstawiam świeżutki dzisiejszy zestaw biurowy. Zapodziałam gdzieś spódnicę z poprzedniego postu, nie umiałam jej rano znaleźć. Ubrałam więc inną, o podobnym kroju, ale wykończoną pikowaną skórą. Dzień dziś chłodny i deszczowy więc myślę, że tego typu "ciężka" spódnica nie wydaje się zbyt zimowa jak na czerwiec (do tej pory bowiem nosiłam ją wyłącznie zimą do czarnych rajstop). Całość złagodziłam miętową marynarką i beżowymi dodatkami.





Marynarka - vinted.pl
Spódnica - eButik.pl
Torba - outlet Calliope
Bluzka - eButik.pl
Buty - allegro.pl
Zegarek - eCarla.pl

11 komentarzy:

  1. żakiecik jest nieziemski! cudowny. I Spódnica wcale nie wygląda cięzko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięta u mnie oststnio też króluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widać,że praca Ci służy-ten uśmiech :) Fajna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci mięta, świetny zegarek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji. Mięta ci pasuje. Za obcasy podziw i szacunkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne buty, widzę w nich niesamowity potencjał i z przyjemnością będę śledzić ich drogę przez różne Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziekuje :-) Uwielbiam je. Sa wysokie ale maja gruby obcas wiec moge w nich smigac caly dzien :-) no i kolor zmusza mnie do noszenia jasnych rzeczy ;-)

      Usuń
  7. Ślicznie elegancko, kocham takie zestawy, spódnice żakieciki podkreślają że jesteśmy kobietami :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...