środa, 3 czerwca 2015

Maj 2015 - zakupy

Zapraszam tradycyjnie na przegląd zakupowych nowości z poprzedniego miesiąca.

 Beżowa torebeczka Atmosphere (ubrani.com.pl 18zł)
Niby tego typu torebki już się trochę przejadły, ale brakowało mi takiej małej eleganckiej w innym kolorze niż czarny. Potem okazało się, że prawdopodobnie wezmę ją na wesele do czerwonej sukienki więc całkiem przypadkiem się przyda ;)
 Kamizelka w kwiaty River Island (ubrani.com.pl 24zł)
Urzekła mnie od pierwszego wejrzenia.
Biżuteria Sinsay : naszyjnik serduszka (9,99zł), naszyjnik potrójny (10,49zł), bransoletka (5,59zł)



 Sweterek w kwiaty (Terranova 29,99zł)

 Czerwona torebka David Jones (allegro.pl 97zł z przesyłką)
Od dawna marzyła mi się torebka tego typu. Postawiłam na czerwoną. Musiałam sprzedać kilka rzeczy by na nią uzbierać, ale było warto :)
Czerwona bluzeczka (eButik.pl 25zł z przesyłką)

 Bluzka z panterkowym motywem (Reserved 29,99zł)

Bluzka oversize w kolorze khaki (Reserved 19,99zł)

Narzutka w paski (outlet Calliope 19,90zł)

Beżowy zegarek (House 24,99zł)

 Pudrowa spódnica (Reserved 59,99zł)
Ostatnio moja ulubiona.
2 topy (Reserved 11,99zł każdy)


Bluzeczka z nadrukiem w kwiaty (Reserved 34,99zł)
Uwielbiam takie kwiatowy wzory wyglądające jak ręcznie malowane.
Różowe czółenka i sandały z cyrkoniami (merg.pl - w ramach współpracy)

Czółenka okazały się tak wygodne, że zamówiłam już granatowe. Sandały zaś wybrałam z ciekawości. Ładnie prezentują się na nodze, ale boję się, że mają za cienkie podeszwy na dłuższe spacery.
Bluzka w panterkę (eButik.pl 24zł z przesyłką)

Różowo granatowa koszula mgiełka (ubrani.com.pl 28,99zł)

8 komentarzy:

  1. Dużo nowości :) Szukam podobnej torebeczki :) Ja w maju kupiłam jedną bluzę i w sumie tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw

    Ostatno napisałem posta: Czym zajmuje się firma Lapp Kabel?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nakupiłaś! ciekawa jestem jak je wykorzystasz do stylizacji, czekam na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff a ja sądziałam, że kupuje mnóstwo rzeczy więc ze mną nie jest źle bo ty również, fajne te bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupuje za wiecej niz sprzedaje wiec chyba ze mna tez nie jest zle ;-)

      Usuń
  5. Mam tego typu sandałki i rzeczywiście bolą stopy :(..
    Balerinki są śliczne po prostu!!! :-)
    Ciuszki też w większości mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też kupuję dużo w reserved :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...