piątek, 26 czerwca 2015

Lody śmietankowe z miętą

Przedstawiam dziś zestaw na wskroś letni :) Uwielbiam latem nosić biel. W zeszłym roku na wyprzedaży zakupiłam taką oto spódniczkę za oszałamiającą kwotę 21zł i choć jest ładna i wygodna to jakoś nie umiem do niej góry dopasować. Oto moja kolejna próba. Miętowa koszula-mgiełka przewiązana w pasie by nie tracić wcięcia ;) Może nie do końca wyszło to co chciałam sobą zaprezentować, ale przynajmniej było wygodnie. Zestaw taki wybrałam na piknik w Parku Śląskim w ostatni dzień pięknego upalnego długiego weekendu, jakim mogliśmy się cieszyć na początku czerwca.



Koszula - outlet Calliope
Spódniczka - F&F
Sandałki - merg.pl
Torba - Manzana
Zegarek - House
Bransoletki - prezent

10 komentarzy:

  1. Hej, Bardzo fajna letnia stylizacja, torebka ma fajny kolor. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o białych inspiracjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wrażenie, że przez to wiązanie to właśnie wcięcie gdzieś uciekło. Spódniczka fajna, ale faktycznie, mimo koloru, dość "trudna". Mi by chyba najbardziej pasowały do niej hippie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze ja wyprobowac w takim wlasnie zestawieniu. Dzieki ;-)

      Usuń
  3. Spódniczka fajna,ale sama miałabym problem z czym ją tu zestawić :) Ach gdzie to ciepło się podziało.?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem koszula w tym konkretnym zestawieniu daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebeczka śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mięte <3 Śliczny zestaw, ale faktycznie wiązanie w bluzce jest za nisko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...